Известие

Collapse
No announcement yet.

Модул за централно заключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Модул за централно заключване

    Колеги,къде се намира модула на централното заключване?
    Монтирах си аларма и остана да включа към нея само централното заключване,но или аз съм кьорав или е забутан в кучи задник.Вярно,че за първи път поглеждам под това табло,но чак пък толкоз.На всичкото отгоре са се престарали яко и всички кабелни снопове са плътно обвити с "плюш" и нямам достъп до самите кабелчета.
    И не ме хокайте,защото с търсачката нищо не постигнах.
    Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
    Ducati ST2

  • #2
    Намира се зад жабката.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от cufti Покажи съобщение
      Колеги,къде се намира модула на централното заключване?
      Монтирах си аларма и остана да включа към нея само централното заключване,но или аз съм кьорав или е забутан в кучи задник.Вярно,че за първи път поглеждам под това табло,но чак пък толкоз.На всичкото отгоре са се престарали яко и всички кабелни снопове са плътно обвити с "плюш" и нямам достъп до самите кабелчета.
      И не ме хокайте,защото с търсачката нищо не постигнах.
      Аз моя още го издирвам, по друга причина, всъщност се отказах да го издирвам.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #4
        Не ти трябва модула, намери сигналите на шофьорската ключалка. То дефакто е същото, но този вариант е по-лесен. Търсиш в снопа който отива къв буксата на вратата.

        Пс Ще имитираш сигналите на ключалката, управлението е по - (минус)
        За протокола, модула е зад/над жабката.
        Last edited by mirchozo; d.m.y г., 22:29.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Да де, то моята аларма е навързана там дето са бушоните, не ти трябва да търсиш тоя модул.Попитай Любо/екотроник/ той няма начин да не знае.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Прави са колегите, че не е необходимо да се правят връзките непременно на модула. Ако алармата е някъде около таблото с предпазителите под волана, най-удобно е да се върже към буксата на шофьорската врата - пинове 22 и 23. Само трябва да се провери на кой от двата му идва "шаси" при отключване и на кой при заключване.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Прави са колегите, че не е необходимо да се правят връзките непременно на модула. Ако алармата е някъде около таблото с предпазителите под волана, най-удобно е да се върже към буксата на шофьорската врата - пинове 22 и 23. Само трябва да се провери на кой от двата му идва "шаси" при отключване и на кой при заключване.
              Благодаря ви за отговорите колеги.От голяма полза ще са ми.Иначе това беше и моята идея,но изобщо не мога да се добера до тази букса на вратата.Освен ,ако куплунга който влиза в таблото с предпазителите не идва от буксата на вратата?Иначе алармата е до таблото с предпазителите.
              Last edited by tonov; d.m.y г., 10:56.
              Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
              Ducati ST2

              Comment


              • #8
                Махаш пласмасовия праг (внимателно подпъхваш една права отвертка отдолу, има 3 щипки разположени горе долу симетрично и един винт в частта под таблото), снопа минава точно около винта на прага, само че е под мокета. Като разбуташ ще го видиш, той влиза в гредата отвътре и излиза през маншона между пантите.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Махаш пласмасовия праг (внимателно подпъхваш една права отвертка отдолу, има 3 щипки разположени горе долу симетрично и един винт в частта под таблото), снопа минава точно около винта на прага, само че е под мокета. Като разбуташ ще го видиш, той влиза в гредата отвътре и излиза през маншона между пантите.
                  Благодаря ти колега,нямаш си на идея колко ми помогна.Днес си скъсах нервите да ги търся тези кабели и нищо.А този пластмасов праг така и не успях да го отворя.Даже леко го пукнах и се чудех какво го държи така здраво.
                  Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                  Ducati ST2

                  Comment


                  • #10
                    Моля, нали затова е форума...
                    И аз се каня да туря алармата, ама пусти мързел, то хвана един студ, за 2часа има работа ама ще изтръпнеш още на 10-та минута. Иначе я нося в багажника...

                    Пиши цветовете като я вързваш, може и подробно за да е полезно и за другите колеги.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      Моля, нали затова е форума...
                      И аз се каня да туря алармата, ама пусти мързел, то хвана един студ, за 2часа има работа ама ще изтръпнеш още на 10-та минута. Иначе я нося в багажника...

                      Пиши цветовете като я вързваш, може и подробно за да е полезно и за другите колеги.
                      Аз моята я слагах в гаража и не ми беше студено,а за цветовете ще пиша като ги открия.Иначе моята отлежаваше още от лятото,но не оставаше време от каране на мотор.
                      Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                      Ducati ST2

                      Comment


                      • #12
                        и аз си сложих миналия месец една алармичка, че ми се прецака комчето на ключа за заводската, не е сложна работа. Аз модулчето го сложих във вратата и пуснах само +, като го прекарах през кръглата букса между вратата и купето, нали има прани гнезда в нея, та реших така да е.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
                        ex. Fiat Stilo 1.6 16v

                        Comment


                        • #13
                          Днес довърших работата с алармата.С голям зор успях да демонтирам прага на шофьорската врата,като разбира се счупих щипките.Оказа се,че не трябва да се дърпат нагоре,а след като се отвие винта под таблото трябва да се плъзне напред ,за да се откачи прага от щипките.
                          Под мокета има един голям кабелен сноп.Кабелите за централното са два по тънки,бял и син.До колкото си спомням синия заключва,а белия отключва.
                          Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                          Ducati ST2

                          Comment


                          • #14
                            Здравейте,
                            Темата е малко стара, но да попитам...
                            Кабелите за централното, ясно, но как да накарам и багажника да се отключва с дистанционното на алармата ( има такава функция)? Бутона не е активен, докато не се отвори някоя врата.
                            Alfa 164 T.S.
                            JEEP Grand Cheroke 4,7
                            Alfa 147 1.6 T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Dany_iv Покажи съобщение
                              Здравейте,
                              Темата е малко стара, но да попитам...
                              Кабелите за централното, ясно, но как да накарам и багажника да се отключва с дистанционното на алармата ( има такава функция)? Бутона не е активен, докато не се отвори някоя врата.
                              Пробвай през интерфейса на MES:

                              Body > CAN monitor & vehicle settings > adjustments

                              Виж, какъв е статуса на "trunk unlock" и ако е "not enabled", го направи "enabled"


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X